سرور سوپر ميكرو | SuperMicro Server

لينك اصلي مطلب: سرور سوپر ميكرو | SuperMicro Server

سوپر ميكرو (SuperMicro) يك شركت فناوري اطلاعات آمريكاس كه در سن خوزه ي كاليفرنيا مستقره.

 اين شركت متخصص در سرورها، ذخيره سازي، تيغه ها، راه حل هاي قفسه، دستگاه هاي شبكه، نرم افزار مديريت سرور و ايستگاه هاي كاري بالا براي مركز داده، محاسبات ابري، ، داده هاي بزرگ ، محاسبات با كارايي بالا (High performance Computing) هستش.

در سال ۲۰۱۶ اين شركت هزاران سرور سوپر ميكرو رو به يك ديتا سنتر تبديل كرد و در ليست سريع ترين شركت هاي در حال رشد در زمينه ي آي تي قرار گرفت.

 در حال حاظر پارك علم و فناوري با عمليات جهاني گسترش فضاي توليد در هلندو تايوان مشغول به كار هستش.

براي مشاهده محصولات سوپر ميكرو ما به فروشگاه، سرور سوپر ميكرو مراجعه نماييد و يا روي اين لينك كليك كنيد : سرور سوپر ميكرو – SuperMicro Server

سرورهاي سوپر ميكرو انواع مختلفي دارن:

سرور سوپر ميكرو هم مثل رقيب ديرينه خودش يعني اچ پي بر ۳ نوع اصلي هستش:

۱-سرورهاي برجكي (tower):
اين سرورها همونطور كه از اسمشون پيداس مثل برج ايستاده قرار ميكيرن كه البته ميتونيم با استفاده از ريل مناسب به داخل رك نصبشون كنيم.

اين سرور ها به دليل حجم بزرگ و صداي زيادي كه توليد ميكنن در ديتاسنتر ها زياد استفاده نميشن و مناسب شبكه هاي كوچكترن مثل شركتي كه يه سرور ايستاده براي منترل پرسنل خودش داره و مثلا كلاينتها با استفاده از دامين به سرور جوين ميشن.

شكل ظاهري سرور هاي استاده يا tower مثل كيس هاي خانگي معمولي هستش كه اگه ارتفاعشون زياد باشه بهشون tower گفته ميشه و اگه اندازه ي متوسطي داشته باشن به mid tower شناخته ميشن.

البته اين سرورها به خاطر آلياژ به كار رفته در ساختشون (بخاطر مقاومت بشتر در برابر ضربه) بسيااااار سنگين تر از كيس معمولي هستن و از نظر وزني اصلا قابل مقايسه نيستن و همچنين تفاوت قيمت چشمگيري دارن.

قطعات جانبي سرور هاي ايستاده سوپر ميكرو رو  در حين سروريس دهي اين نوع سرورها ميشه جايگزين كرد كه از جمله اين قطعات مي توانيم به فن هاي خنك كننده يا هارد ديسك ها و … اشاره كنيم .كه اين در مورد كامپيوترهاي pc عملي نيست.

مديريت كابل  براي يك مجموعه بزرگ از سرور برج مي تونه پيچيده باشه براي همين توصيه ميشه كه در شبكه هاي بزرگ استفاده نشه.

در زير دو نمونه از سرورهاي تاور سوپر ميكرو رو ميبنيد:

 

 

 

۲-سرورهاي قفسه اي (Rack mount):
شكل ظاهري سرور سوپرمايكرو (SuperMicro Server)  قفسه اي درست مثل سوييچ و روتر هستش. اين سرورها به خاطر طراحي ظاهري كه دارن در تمام محيط ها و ديتا سنتر ها قابل استفادن

و ميتونن به وسيله ي ريل يا با استفاده از سيني مخصوص داخل رك نصب بشن يا حتي بر روي هم قرا بگيرن كه البته مورد آخر مخصوصا براي تعداد سرور بالا به دليل بالا رفتن وزن و ايجاد فشار روي سرورها به هيچ وجه توصيه نميشه.

اين سرورها به دليل بهينه سازي  در ابعاد و فضاي مورد نياز براي نصب، سهولت هنگام تعويض قطعات و همچنين مديريت كابلهاي متصل شده رو به ارمغان ميارن.

سرورهاي rack mount هم در محيط هاي با شيكه هاي متوسط  و هم در ديتا سنترهاي بزرگ قابل استفاده هستن.

 

 

 

 

۳-سرورهاي تيغه اي(blade):
اين نوع از سرورهاي supermicro كمي خاص هستن.به اين معني كه داخل محفظه هاي مخصوص خودشو به اسم شاسي(chassis) قرار ميگيرن كه البته هر مدل سرور تيغه اي هم شاسي مخصوص به خودش رو داره.

و اينكه اين سرور ها هيچكدوم power ندارن و برق مورد نيازشون رو از شاسي دريافت ميكنن.

سرور تيغه اي  يك  سرور  با ي طراحي ماژولار بهينه شده براي به حداقل رسوندن استفاده از فضاي فيزيكي و انرژي هستش.

سرورهاي تيغه اي تعدادي از اجزاي خود رو براي باز نگه داشتن فضا و ذخيره ي انرژي حذف ميكنه در حالي كه هنوز هم يه سرور كامل محسوب ميشه

گفتيم كه بر خلاف سرور هاي قفسه اي، سرور تيغه اي به يك شاسي نياز داره تا برق، فن و اتصال شبكه ي خودش رو تامين كنه.

به اين شاسي، Enclosure گفته ميشه كه تعدادي Blade Server رو دورن خودش نگه ميداره.

به مجموعه ي Enclosure و Blade Server ها، Blade System گفته ميشه.

 


برچسب‌ها: سرور سوپر ميكرو، SuperMicro Server،

بازدید:

فروش سرور hp | خريد سرور اچ پي

لينك اصلي مطلب:فروش سرور hp | خريد سرور اچ پي

كمپاني اچ پي – HPE در سال گذشته تغييرات گسترده ي داخلي را در بر داشته است. سياست‌ هاي جديد اين شركت اين بود كه، محصولات حرفه‌ اي و سازماني اين شركت، از اين پس با نام تجاري HPE كه مخفف واژه Hewlett Packard Enterprise مي باشد، توليد و روانه بازار جهاني گردند، و اين براي كاربران بسيار عجيب بود.
HPE هم‌ اكنون با ارائه سرور hp در كنار سوپرميكرو پر فروش‌ ترين برند سرور در بازار ايران محسوب مي‌شوند و با كسب اكثريت سهم بازار سرور ايران، در رتبه نخست فروش سرور كشور ايستاده اند. دقيقاً جايگاهي كه شركت HPE در بازار جهاني فروش سرور HP نيز دارد و طبق آخرين گزارش وب‌ سايت IDC كه مربوط به فصل اول سال جاري ميلادي است، با سهم بازار ۲۶٫۷ درصد در رتبه اول فروش سرور در بازار جهاني قرار گرفته است.

 

دنياي تجارت الكترونيك، امروز بيشتر كسب و كار ها را براي افزايش خدمات خود مجبور به استفاده از اينترنت كرده است، سرور ها نقش بسيار مهمي در برقراري ارتباط با كاربران دارد. در واقع داشتن سرور كمك مي كند تا بتوانيد داده ها و اطلاعات خود را بسيار سريع تر و با امنيت كامل منتقل كنيد و پردازش كنيد. با توجه به نوع كاربري كسب و كار شما و نوع فعاليت شركت تان سرور ها انواع مختلفي دارند و بايد انتخاب مناسبي داشته باشيد. هر كدام از سرور ها با توجه به ميزان نوع كارايي و نوع استفاده به صورت خاص ساخته شده اند. در ادامه انواع سرور ها را بررسي مي كنيم.

 

اهميت نقش سرورها امروزه در تمام كسب كارها بسيار بالاست، از ارتقاي امنيت اطلاعات گرفته تا افزايش سرعت كاركرد و پردازش هاي سنگين در كسب‌ و كارهاي بزرگ و كوچك و متوسط كه به سرور احتياج دارند كه امروزه بازار استارت آپ ها هم خيلي داغ است!

 

انواع سرور اچ پي:
فروش سرور اچ پي با قابليت قرارگيري در رك  (HP ProLiant rack servers DL)
– سروري HP با حجم فيزيكي بهينه شده براي انعطاف پذيري بيشتر
– ايده آل براي استقرار چند سرور
– مدل رك و كلاستر

فروش سرور ايستاده اچ پي (HP ProLiant tower servers ML)
– سرورهاي سطح پايين
– مناسب براي دفاتر كوچك و ادارات كنترل از راه دور
– مدل هاي استقرار رك و ايستاده

فروش سيستم هاي بليد سرور اچ پي (HP BladeSystem )
– مقرون به صرفه
– يك گام فراتر از زير ساخت هاي فناوري اطلاعات
– راه اندازي و مديريت ساده
– حجم كوچك

ProLiant يك نام تجاري از كامپيوترهاي سرور اچ پي هستش كه در ابتدا توسط Compaq توسعه و عرضه شده  پس از Compaq با (Hewlett-Packard (HP ادغام شد،و بعد از اون HP برند  تجاري Netserver رو به نفع برند ProLiant باز كرد.  اين نام تجاري در حال حاضر توسط Hewlett Packard Enterprise به بازار عرضه ميشه. سيستم هاي HPE ProLiant سرور x86 رو از نظر واحد و درآمد در سه ماهه اول سال ۲۰۱۰ به بازار عرضه كرد.

سرورهاي ProLiant به چهار خط اصلي محصول تقسيم مي شن : ML، DL، BL و SL – كه به طور كلي نوع سرور رو مشخص ميكنن.

(Modular Line (ML:
خط پرولينت ML شامل سرورهاي tower  با ظرفيت گسترش ديسكهاي داخلي و اتصالات هستش كه با هدف بيشترين گسترش پذيري ساخته شده.

سرورهاي tower هم قابليت قرار دادن به صورت ايستاده دارن هم نصب درون رك با استفاده از ريل مناسب.

 

 

 

(Density Line (DL
خط تراكم(DL) سرورهاي Rack-Mount هستن كه با هدف ايجاد تعادل بين قدرت محاسباتي و فضاي لازم براي نصب هستن.

 

 

(Scalable Line (SL:
مدل هاي سرور اچ پي SL بر پايه رك هستش . اين مدلها اغلب در مراكز داده و محيطهايي استفاده ميشن كه در اونها حداكثر قدرت محاسباتي مورد نظره.

(Blade Line (BL:
كلاس bl سرورهاي تيغه اي هستن كه دورن شاسي(chassis) مخصوص خودشون قرار ميگيرن.

سرورهاي HP تيغه اي با هدف بيشترين تراكم و مديريت و استفاده از تمام فضاي رك هاي كوچك ساخته شدن.

(براي آشنايي بيشتر با انواع سرور ها،مقاله ي بررسي انواع سرور رو مطالعه فرماييد)

 

سرور اچ پي  ProLiant نيز به چند سري تقسيم مي شن كه نشون دهنده پيكربندي پردازنده هستش. سري هاي ۱۰۰، ۲۰۰، ۳۰۰ و ۴۰۰ شامل سيستم هاي تك و دو سوكت  هستن، سري ۵۰۰ و ۶۰۰ داراي سيستم هاي چهار سوكت  و سري ۷۰۰ و ۹۰۰ شامل هشت  سوكت هستن. در HP Server سري ۹۰۰ همچنين شامل هشت سوكت، پشتيباني از ۸۰ هسته CPU و تا ۴ TB حافظه RAM هستش.

مدل هاي با ۰ در آخرين رقم از پردازنده هاي اينتل استفاده مي كنن در حالي كه مدل هايي كه رقم آخرشون ۵ هستش از پردازنده ي اينتل بهره ميبرن.

(براي آشنايي بيشتر با انواع پردازنده، مقاله ي پردازنده سرور رو مرور كنيد).


برچسب‌ها: فروش سرور hp، خريد سرور اچ پي،

بازدید:

افزايش بازديد گوگل در شيك رنك | خريد ورودي گوگل شيك رنك

به گفته شيك رنك يكي از مهمترين و پر اهميت ترين فاكتور هاي سئو و ارتقا رتبه سايت، سرويس هاي ورودي گوگل مي باشد.
افزايش ورودي گوگل بيش از 70 درصد در ارتقا رتبه و افزايش سئو و افزايش رتبه وب سايت تاثير گذار است حتي اگر سايت شما سئو مناسبي نداشته باشد، اما ورودي هاي آن منظم و دقيق باشد مي تواند جايگاه خوبي را در نتايج كسب كند.
 
 
 
 
زيرا سرويس هاي ورودي گوگل به سايت ها اعتبار مي بخشند تا اينكه سايت ها در زمان پس دادن آزمون يا رقابت قادر باشند با كلمه كليدي هدف ، نمره خوبي از گوگل دريافت كند و در نتايج برتر گوگل سخني براي گفتن داشته باشد .
 
 
 
ورودي گوگل از ديد گوگل؟
 
هوش مصنوعي گوگل بر اين باور است وقتي سايتي ورودي گوگل دارد و مثلا در 10 نتيجه اول، كاربران زيادي بر روي آن كليك مي كنند بايد سايت جذابي و مفيدي باشد به طرز شگفت انگيزي رتبه سايت را با كلمه كليدي فوق افزايش مي دهد در نتيجه با دريافت كليك بيشتر منجر به فروش مناسب و كسب جايگاه بالاتر در نتايج گوگل و ميان رقبا بدرخشند اين فرايند بكلي باعث افزايش نرخ كليد يا ctr در كلمات كليدي سايت مي گردد.
 
 
 
 
افزايش رتبه ي كلمات كليدي سايت
ارتقا رتبه الكسا
افزايش ميزان طبيعي بودن وب سايت شما در گوگل
كسب رتبه هاي برتر گوگل در كوتاه ترين زمان ممكن
سرعت ايندكس شدن صفحات سايت
افزايش Page Authority
افزايش Domain Authority
افزايش rank moz
 
 
 
ديگر اثرات ورودي گوگل پيشرفته يا زماندار "80 و "150 و "200 و "250 ثانيه اي
 
بازدهي بالا و ماندگار اين روش
بالا بردن ترافيك هدفمند سايت
بالا بردن رتبه سايت در سرچ گوگل
زمان ماندگاري بيشتر كاربر در سايت
كاهش طبيعي رتبه الكسا و افزايش اعتبار سايت
ارتقا فوري Bounce Rate الكسا
ارتقا فوري Daily Pageviews per Visitor الكسا
ارتقا فوري Daily Time on Site الكسا
 
 
 
 
بيشتر وب مستران اولين قدمي كه براي آناليز و رتبه سنجي يك وب سايت در نظر ميگيرند بررسي رتبه الكسا آن سايت است. اين شيوه ي صحيحي است، چون ورودي هاي گوگل اين توانايي را دارند كه نمودار ورودي سايت ها را در الكسا به ميزان قابل توجهي در كمترين زمان ممكن ارتقا دهند. ۹۰ درصد وبمستران از سرويس هاي ورودي گوگل براي طبيعي جلوه دادن رتبه الكسا وب سايت خود بهره مي گيرند.
 
 
 
چرا سفارش ورودي گوگل در شيك رنك؟
 
با سفارش سرويس هاي افزايش ورودي گوگل از شيك رنك براحتي مي توانيد بازديد هاي بسيار با كيفيتي براي سايت خود ايجاد نماييد، اين فرايند تاثير بسيار مثبتي در ارتقا جايگاه سايت ها در نتايج گوگل در پي خواهد داشت كافيست حتي يكبار از همين امروز با سرويس هاي ورودي گوگل مجموعه شيك رنك آغاز كنيد .
 
 
 
در سفارشات ورودي گوگل از 198 هزار تومان به بالا داراي سرويس هديه ارتقا فوري رنك الكسا ايران بهرمند شويد .
مثلا به ازاي هر سفارش 198 توماني از سرويس هاي ورودي گوگل 1000 IP ويژه جهت ارتقا رنك الكسا ايران طي 24 ساعت از زمان خريد براي همان سفارش مشتريان گرامي اعطا و فعال مي گردد .
 
 
 
پيشنهاد شيك رنك قبل از خريد ورودي گوگل
 
در صورتي كه عمر وب سايت شما كمتر از يك سال مي گذرذ، بهتر است از كلمات كليدي به همراه نام و برند سايت خود استفاده كنيد.
مثال: خريد ورودي گوگل شيك رنك
 
اين استراتژي جهت ارتقا رتبه كلمه كليدي وب سايت شما بسيار تاثير گذار و مفيد است اما اگر وب سايت شما بيش از 1 سال سن دارد مي توانيد از كلمات كليدي مادر به تنهايي استفاده كنيد، در حالت كلي بهتر است تعداد لينك صفحات + كلمات كليدي بيشتر و ورودي كمتري داشته باشيد و بصورت پلكاني مثلا هفتگي يا ماهانه و... تعداد ورودي را افزايش دهيد در اين حالت ورودي هاي گوگل دريافتي طبيعي شناخته مي شود و همين امر موجب افزايش ضريب اعتماد گوگل و افزايش رتبه وب سايت تان مي گردد .
 
 
سوالات متداول
من ورودي گوگل خريداري كردم اما نتيجه اي نگرفتم چه پيشنهاد بهتري داريد؟
 
با خريد ورودي گوگل به شكل اصولي و طبيعي يعني در كلمات كليدي خود از Keyword + Brand و عبارت هاي مرتبط خود بشدت استفاده نماييد و از خريد ورودي گوگل صرفا با كلمه كليدي مادر تا زمان نتيجه گيري به ندرت استفاده كنيد و به جاي آن روي برند سايت خود، و كلمات كليدي در كنار هم استفاده كنيد.
 
اكثر سايت هايي موفقي كه به طور طبيعي برندينگ شده اند با سرمايه گذاري ميلياردي و در نهايت با همين روش اصولي يعني خريد ورودي گوگل با كلمات كليدي به همراه برند و كيبوردهاي مرتبط با تركيب يكديگر مورد استفاده قرار مي گيرد .
 
 
 
آيا سرويس هاي ورودي گوگل با IP غير تكرار هستند؟
 
بله در سرويس هاي ورودي گوگل مجموعه شيك رنك كليه ورودي هاي ارسالي يونيك و غير تكراري مي باشند.
 
 
 
آيا ميتوانم پكيج 10,000 هزار ورودي روزانه ورودي گوگل خريداري كنم؟ ضرر ندارد؟
 
همانطور كه در پيشنهاد قبل از خريد ورودي گوگل پيشنهاد كرديم (بهتر است از كلمات كليدي به همراه نام و برند سايت خود استفاده كنيد) با اين شرايط بلامانع است و مي توانيد با عبارت برند كيبورد هاي همراه با برند به تعداد نامحدود ورودي گوگل خريداري كنيد.
 
 
 
سرويس هاي ورودي هاي گوگل در چه ساعات ارسال مي شوند؟
 
سرويس هاي ورودي گوگل شيك رنك روزانه طي 24 ساعت در شبانه روز تقسيم و ارسال مي شوند .
 
 
 
آيا شروع ناگهاني مثلا 10,000 هزار ورودي گوگل و قطع ناگهاني آن، تاثير منفي دارد؟
 
خير! اگر با نام برندتان همراه با كلمات كليدي و برند دار باشد مانند: (افزايش ورودي گوگل شيك رنك) كاملا طبيعي است.
 
 

برچسب‌ها: ،

بازدید:

خريد بك لينك فالو شيك رنك | خريد بك لينك فالو شيك رنك

شيك رنك

به گفته سامانه ارتقا رتبه مجموعه شيك رنك (chicrank.com) براي اين كه سايتي بتواند در گوگل جايگاه اول را كسب كند بايد به بك لينك هاي قدرتمندي بطور هوشمندانه اهميت دهد .
 
يكي از مهم ترين و پر استفاده ترين تكنيك هاي كاربردي و پر اهميت ترين گزينه موثر در رتبه بندي نتايج گوگل خريد بك لينك قوي مي باشد اما خريد بك لينك هر چند با كيفيت به تنهايي كافي نيست و بايد هوشمندانه عمل كنيد. .
 
خريد بك لينك به سبك گذشته چندان تاثير گذار نخواهد بود با خريد بك لينك هوشمندانه مجموعه شيك رنك به شكل استنادارد و طبيعي رتبه كلمات كليدي و سايت خود را در نتايج به شگل شگفت انگيزي ارتقا دهيد.
 
در زمان خريد بك لينك هوشمندانه بايد در كلمات كليدي خود از Keyword + Brand + url و عبارت هاي هم خانواده كلمات كلدي و مرتبط سايت خود بشدت استفاده نماييد .
 
 
با اين تكنيك بطور شگفت انگيز و استاندارد و كاملا طبعي بدون ريسك پنالتي شدن در كليه كلمات كليدي با افزايش سرچ بالا خواهيد آمد .
از خريد بك لينك صرفا با كلمه كليدي به تنهايي پرهيز كنيد بروز باشيد و بطور هوشمندانه اي روي برند سايت در كنار كلمات كليدي استفاده كنيد.
 
در صورتي كه سايت شما بك لينك هاي قدرتمند و با كيفيتي نداشته باشد نمي تواند در نتايج جستجوي برتر و ابتدايي گوگل جايي داشته باشد .
 
 
از پكيج هاي مديريت شده مجموعه شيك رنك بي نتيجه نخواهد بود و اين جمله اي تبليغاتي نيست چون با همين كلمه "خريد بك لينك" با كمك همين پكيج در صدر نتايج جستجو قرار دارد .
 
سامانه شيك رنك با در نظر گرفتن فاكتور هاي مهم در كيفيت لينك هاي خروجي از جمله (اسپم سورس-اتوريتي-تعداد لينك خروجي و...) جهت حفظ و ارتقا قدرت بك لينك ها را كاملا استاندارد را در قالب سرويس هاي قدرتمند زير در اختيار وبمستران و سئو كاران گرامي قرار مي دهد .
 
 
برخي از مزاياي خريد بك لينك در شيك رنك:
- 99 درصد وبسايت ها داراي گواهينامه امنيتي ssl جهت افزايش ضريب اعتماد گوگل
- امكان دسترسي به وب سايت ها از طريق اينترانت و اينترنت جهت افزايش بازديد و ارتقا رنكينگ الكسا
- 99 درصد دامين ها قامتي بالاي 4 سال
- عمومي بودن وب سايت جهت لينك سازي براي كليه وب سايت ها از جمله سايت شما
- 99 درصد دامين وب سايت ها رنك دار و داراي پيج رنك گوگل
- سايت هاي فعال و معتبر و مديريت شده
- 99 درصد دامين ها داراي پيج اتوريتي قابل قبول
- تقويت سئو و قدرت دامين كليه وب سايت ها
- ثبت شده در گوگل وبمستر و بروز رساني مداوم جهت ارتقا كيفيت
- بروز رساني موقعيت جغرافيايي سرور ها در زمانبندي هاي مختلف
- بروز رساني قالب رنگبندي و تنوع وب سايت ها در زمانبندي هاي مختلف
- حفظ استاندارد و تعداد خروجي جهت ارتقا بازدهي و كيفيت آنها
- دو فالو يا فالو بودن كليه بك لينك ها
- تضمين عدم پنالتي شدن سايت
- ارزش و كيفيت هر 1 بك لينك جدول بالا برابري دارد با 1000 بك لينك بي كيفيت
- تعرفه بسيار عالي نسبت به بازدهي و كيفيت
 
 

سوالات متداول پيرامون خريد بك لينك

آيا واقعا خريد بك لينك براي ارتقا رتبه سايت در گوگل موثر است؟
بدون شك بله يكي از مهمترين الگوريتم هاي گوگل براي ارتقا جايگاه و رتبه سايت ها بك لينك هاي دريافتي از سايت هاي ديگر است اما عواملي مانند پيج اتوريتي - اسپم سورس - صفحات ايندكس شده سايت ميزبان بك لينك ها نيز در كيفيت خروجي بك لينك هاي بشدت تاثير گذار هستند.
 
اصلا خريد بك لينك چيه؟
به لينك دريافتي از سايت هاي ديگر بك لينك گفته مي شود بك لينك هاي و نكته بسيار مهم در پكيج هاي بك لينك لينك هاي دريافتي از تمام صفحات آن سايت است.
 
 
فالو يا نوفالو بودن بك لينك ها در كيفيت تاثير دارد؟
بك لينك ها اصولا به دو روش رل فالو و رل نوفالو تقسيم مي شوند لينك هايي با رل فالو در گوگل تاثير گذارتر مي باشد و تمام بك لينك هايي كه توسط شيك رنك ايجاد ميگردد فالو مي باشند.
 
 
چه مدت طول مي كشد تا نتايج و تاثير بك لينك ها ديده شود؟
بطور كلي براي ظهور نتيجه مطابق فرايند طبيعي بايستي توسط گوگل شناسايي شوند كه اين موضوع خارج از اختيار ما بوده و بصورت مستقيم به گوگل مرتبط مي شود و حداقل 2 هفته و حداكثر 3 ماه زمانبر خواهد بود.
 

برچسب‌ها: ،

بازدید:

آشنايي با ويژگي ها و مزاياي يخچال فريزر بوش مدل KAD80A104

 
يخچال فريزر بوش مدل KAD80A104 جزء زيبا ترين و با كيفيت ترين يخچال هاي شركت بوش مي باشد. اين مدل يخچال در دسته يخچال فريزر سايد باي سايد قرار دارد. يخچال فريزر بوش مدل KAD80A104 دو در بسيار بزرگ سرتاسري دارد. بنابراين اين مدل يخچال از فضاي كافي در دو بخش فريزر و يخچال جهت نگهداري مواد غذايي برخوردار است.

 

يخچال بوش مدل KAD80A104 جزء زيبا ترين و با كيفيت ترين يخچال هاي شركت بوش مي باشد. اين مدل يخچال در دسته يخچال فريزر سايد باي سايد قرار دارد. يخچال فريزر مدل بوش KAD80A104 دو در بسيار بزرگ سرتاسري دارد. بنابراين اين مدل يخچال از فضاي كافي در دو بخش فريزر و يخچال جهت نگهداري مواد غذايي برخوردار است.

 

 

 

(يخچال فريزر بوش مدل KAD80A104)

 

 

ويژگي ها و مزاياي يخچال فريزر بوش مدل KAD80A104

 

يكي از ويژگي هاي بارز اين يخچال دارا بودن آبسردكن و يخساز بيروني مي باشد. وجود يخساز و آب سرد كن از دو نظر اهميت دارد. يكي اينكه باعث سهولت و دسترسي سريع به آب خنك و يخ مي شود. دوم اينكه با باز نكردن در يخچال مي توان در مصرف انرژي صرفه جويي كرد. يخساز اين مدل يخچال علاوه بر يخ قالبي مي تواند يخ خرد شده هم در اختيار مصرف كننده قرار دهد. آب پس از وارد شدن به يخساز و آبريز از فيلتر تصفيه آب عبور مي كند. بنابراين آب مصرفي كاملا تميز و بهداشتي است.

 

بر روي در سمت راست يخچال KAD80A104 قسمتي به نام Homebar وجود دارد. اين قسمت امكان دسترسي به بطري ها و ساير ظروف پر مصرف را براي مصرف كنندگان فراهم كرده است. بنابراين وجود قسمت Homebar مانع از زياد باز و بسته كردن در يخچال خواهد شد.

 

(يخچال فريزر بوش مدل KAD80A104)

 

جهت سهولت استفاده از يخچال فريزر بوش مدل KAD80A104 پنل تنظيماتي در مجاورت آبسردكن تعبيه شده است. با اين پنل تنظيماتي مي توانيد دماي يخچال و فريزر را در دماي دلخواه خود تنظيم كنيد. يكي ديگر از خصوصيات بارز يخچال فريزر بوش مدل KAD80A104 وجود سيستم گردش هواي چندگانه است. اين سيستم باعث خنك سازي يكنواخت فضاي درون يخچال مي شود. همچنين اين سيستم با پخش يكنواخت هواي سرد باعث خنك سازي بهينه مواد غذايي موجود در يخچال خواهد شد. بنابراين مواد غذايي داخل يخچال هميشه طراوت و تازگي خود را حفظ خواهند كرد.

 

از ديگر مزاياي يخچال فريزر بوش مدل KAD80A104 اين است كه هيچ وقت برفك نمي زند. بنابراين زحمت تميزكاري براي مصرف كننده نخواهد  داشت. ظرفيت خالص اين يخچال فريزر سايد باي سايد بسيار مناسب و 668 ليتر مي باشد. يخچال فريزر بوش مدل KAD80A104 از قابليت انجماد سريع برخوردار است. در صورت لزوم مي توانيد آن را به راحتي غير فعال كنيد. با استفاده از ويژگي قدرت انجماد سريع مي توان 10 كيلو مواد غذايي را ظرف 24 ساعت به انجماد كامل رساند. قدرت انجماد سريع با كمك دو سيستم سرماي سريع و انجماد سريع انجام مي گيرد. 

 

(يخچال فريزر بوش مدل KAD80A104)

 

يخچال فريزر بوش مدل KAD80A104 از سيستم كنترل دمايي ديجيتالي بسيار راحتي برخوردار مي باشد. به عبارتي اين مدل يخچال فريزر سايد باي سايد شامل سه نوع تنظيمات دمايي با محفظه مخصوص VITA FRESHPLUS است. بنابراين هر نوع ماده غذايي از قبيل ميوه، سبزيجات، گوشت، ماهي و فرآورده هاي لبني را مي توانيد با دماي مخصوص به آن نگهداري كنيد.

 

رتبه انرژي يخچال فريزر بوش مدل KAD80A104 رتبه A مي باشد. اين رتبه از مصرف انرژي بسيار كمي برخوردار است. يخچال فريزر بوش مدل KAD80A104 در قسمت فريزر و يخچال قفسه هاي شيشه اي نشكن دارد. اين قفسه ها تحمل تغييرات دمايي بسيار بالايي را دارند. نور ال اي دي جهت زيبايي و افزايش ديد مصرف كننده در داخل يخچال قرار داده شده است. البته مصرف اين نور بسيار پايين مي باشد.

 

مشخصات فني يخچال فريزر بوش مدل KAD80A104

 

نوع يخچال فريزر بوش مدل KAD80A104 يا سايد باي سايد و قيمت سايد بوش نسب به مدل متناسب مي باشد. اين مدل يخچال فريزر در وزن 129 كيلوگرم، طول 1812 ميلي متر، عرض 928 ميلي متر، عمق 856 ميلي متر ساخته شده است. از نظر گنجايش داراي گنجايش يخچال 438 و گنجايش فريزر 230 ليتر مي باشد. قسمت يخچال شامل 4 طبقه، 4 طبقه در قسمت درب يخچال و 3 عدد كشو است. اما قسمت فريزر از 3 طبقه، 4 طبقه در قسمت درب يخچال و 2 عدد كشو برخوردار است.

 

(يخچال فريزر بوش مدل KAD80A104)

 

 

جهت باز شدن درب يخچال به سمت راست و جهت باز شدن درب فريزر به سمت چپ مي باشد. يخچال فريزر بوش مدل KAD80A104  از سيستم هشدار دهنده صوتي و بصري در صورت باز ماندن درب يخچال و درب فريزر برخوردار است. در صورت قطع شدن برق تا مدت 6 ساعت اين مدل يخچال فريزر قادر است مواد غذايي شما را نگهداري كند. اين يخچال قفل كودك ندارد. اما يخچال فريزر سايد باي سايد داراي محفظه نگهدارنده بطري مي باشد.

 

منبع


برچسب‌ها: ،

بازدید:

[ ۱ ]